Comenzi și livrare

Adaugarea produselor in cos

– citeste cu atentie descrierile produselor care iti vor spune exact cantitatile, continutul si numarul bucatilor incluse.
– urmareste cu atentie valoarea totala a cosului de cumparaturi pentru a te asigura ca atingi suma minima a cosului de cumparaturi care trebuie sa fie 35 lei pentru livrari in Cluj Napoca si 80 lei pentru livrari in Apahida, Baciu si Floresti.

Scrierea datelor de livrare (delivery)

– poti adauga produsele si cantitatile dorite in cosul de cumparaturi prin apasarea butonului “Adauga in cos”. Inainte de finalizarea comenzii vei avea posibilitatea de a revizui, actualiza, modifica sau sterge produsele din cosul de cumparaturi.
– dupa validarea produselor din cosul de cumparaturi, asigura-te ca ai completat corect toate informatiile necesare livrarii comenzii si eliberarii documentelor de plata (adresa exacta si corecta, numele persoanei de contact, nr interfon, modalitatea de acces in cladire etc).
– alege metoda preferata de plata din cele trei variante disponibile
– creaza-ti un cont pentru a avea toate informatiile salvate si pentru a economisi timp la urmatoarele comenzi.

Mesajul de confirmare privind transmiterea comenzii

Dupa lansarea fiecari comenzii vei primi un mesaj de confirmare care iti va spune ca aceasta a fost inregistrata. Acest mesaj confirma transmitera comenzii si nu preluarea sau vizualizarea de catre personalul Nobil Sushi.

Mesajul de confirmare privind finalizarea comenzii si pregatirea pentru livrare (delivery)

In momentul in care comanda ta va fi gata si pregatita de livrare vei primi un mesaj de confirmare care iti va spune acest lucru precum si timpul estimat de livrare.

Poti urmari stadiul comenzii tale in contul creat pe site. Semnificatiile stadiilor comenziilor tale sunt:
“on hold” – comanda a fost transmisa cu succes, dar nu a fost vizualizata de catre personalul Nobil Sushi.
“in procesare” – comanda ta a fost vizualizata si este in curs de pregatire de catre personalul Nobil Sushi.
“completed” – comanda ta a fost finalizata si este in curs de livrare de catre personalul Nobil Sushi.

Pot aparea situatii in care, independent de vointa si controlul nostru, serviciile de Internet, hosting sau comunicatii nu sunt functionale sau nu fuctioneaza la parametrii optimi, fapt ce ar putea coduce la esuarea intrarii comenzilor in sistemul nostru informatic sau intarzieri in livrarea comenziilor. Pentru a evita astfel de situatii poti urmarii stadiul comenzii tale in contul creat pe site, iar daca observi ca stadiul comenzii tale nu se modifica in termen de 30 de minute de la transmitere, te rugam sa ne contactezi telefonic pentru a reconfirma comanda. In cazul aparitiei acestor situatii ne cerem scuze in avans si te asiguram ca facem tot posibilul pentru a le evita si pentru a asigura livrarea produselor in cel mai scurt timp posibil.

Plata produselor

Ai posibilitatea de a opta pentru trei metode de plata

  1. plata in numerar la livrare.
  2. plata cu cardul la livrare ( Visa, Maestro, MasterCard si Sodexo)
  3. plata cu bonuri la livrare ( Sodexo, Edenred si Cheque Dejeuner)

Folosirea cupoanelor de reducere / codurilor de reducere

In cazul in care ai primit un cupon promotional sau un cod de reducere poti folosi acel cod pentru valorificarea acelei reduceri introducand-ul in sectiunea dedicata din cosul tau de cumparaturi. Cupoanele si codurile de reduceri vor putea fi folosite conform termenilor si conditiilor campaniei in baza careia au fost emise. Mai multe informatii despre inscrierea si participarea la consursurile organizate de Nobil Sushi gasesti in pagina Regulament concursuri.

Anularea comenzilor

Poti sa modifici sau sa anulezi comanda lansata, in termen de maxim 15 minute de cand aceasta a fost transmisa, doar telefonic la 0758406080 sau 0264554285.

Modalitati de livrare (delivery)

Livrarea produselor se face gratuit, cu conditia respectarii valorii minime a comenzii, in urmatoarele localitati: Apahida, Cluj Napoca, Floresti si Baciu. In afara acestor localitati si sub valoarea minima stabilita a comenzilor (35 lei, respectiv 80 lei) nu vom face livrari.

Timpul de livrare (delivery)

Toate produsele noastre sunt facute pe loc din produse proaspete pentru ca experienta ta sa fie una peste asteptari. Fiind fideli acestui principiu, timpul de livrare al comenzilor, in special in cazul celor foarte mari si in momentele aglomerate de peste zi, variaza intre 60 si 90 de minute din momentul inregistrarii comenzii. Acesta poate sa creasca sau sa scada in functie de traficul din oras si volumul comenzilor din acel moment al zilei, dar te asiguram ca merita sa astepti.

In cazul in care doresti livrarea comenzilor la o ora fixa din zi iti recomandam sa lansezi o pre-comanda din timp (chiar si cu o zi inainte). Lansarea unei pre-comenzi se face prin adaugarea in casuta cu informatii suplimentare din cosul de cumaparaturi a zilei si orei la care doresti sa fie facuta livrarea.

Programul pentru livrari (delivery)

Comenzile prin intermediul siteului pot fi transmise 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Livrarile vor fi facute in zilele lucratoare  incepand cu ora 11:15 , iar Sambata si Duminica incepand cu ora 12:00. Avand timpul mediu de livrare, de 65 min. si timpul maxim de livrare de 90 min., vom livra ultima comanda maxim la 22:30(daca comanda a fost facuta la ora 21:00).

Comenzile telefonice pot fi transmise de Luni pana Vineri in intervalul 10:00 – 21:00, iar Sambata si Duminica in intervalul 10:30 – 21:00, livrarea se va face in aceleasi conditii ca si in cazul comenzilor prin intermediul siteului.

Procesarea comenzilor in perioada sarbatorilor se va face dupa un program prestabilit si publicat atat pe site, cat si pe retelele sociale.

Termenul de valabilitate al produselor

Pentru a avea parte de o experienta unica va recomandam sa consumati produsele proaspete  in cel mai scurt timp de la livrare. In cazul in care acest lucru nu este posibil termenul de valabilitate al produselor este de:

– 4 ore de la ora inscrisa pe bonul fiscal pentru pastrarea in ambalajul original la o temperatura cuprinsa in intervalul 8-20 grade.

– 10 ore de la ora inscrisa pe bonul fiscal pentru pastrarea in ambalajul original la o temperatura cuprinsa in intervalul intervalul 2-8 grade.

 

Va multumim pentru intelegere.

Pagina actualizata la 12.10.2017.